TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA

Pošljite povpraševanje
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA
  • View Large
    TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA - OD MOSKVE DO PEKINGA

Program

MOSKVA - KAZAN - EKATERINBURG - NOVOSIBIRSK - SIBIRIJA - IRKUTSK - LISTWJANKA - BAJKALSKO JEZERO - ULAN BATOR - TERELJ - PUŠČAVA GOBI - PEKING

1.dan: LJUBLJANA - MOSKVA
Polet v Moskvo iz Ljubljane in transfer do hotela Katerina Park v lastni režiji . Namestitev in  prosto za ogled Moskve v lastni režiji. Nočitev.

2.dan: MOSKVA /zajtrk – kosilo – večerja /
Zajtrk. Dan namenjen individualnem ogledu Moskve. Priporočamo, da se sprehodite po Rdečem trgu, si pogledate katedralo in nato še Kremelj. Popoldne transfer na želežniško postajo in pričetek potovanja proti Pekingu.

3.dan: MOSKVA – KAZAN / zajtrk, kosilo, večerja/
Prihod v  mesto  Kazan, prestolnico ljudstva Tatarov. Pravi naziv Tatarlar so dobili po mongolskem plemenu, ki je živelo severno od puščave Gobi v petem stoletju in se je kasneje pomaknilo proti zahodu, ter zasedlo področje ob reki Volgi. Tatari so bili vladajoči sloj v Zlati Hordi državi, ki se je raztezala med rekama Obra in Dnjeper in so za nekaj časa bili nevarni celo Moskvi. Po drugi svetovni vojni so kazanski Tatari dobili svojo avtonomijo v Tatarstanu, ki je v današnji Ruski federaciji spremenjena v republiko Tatarstan. Ogledali si bomo Kazan, ki so ga ustanovili v 10. stoletju in je kmalu postal glavno mesto močnega tatarskega kanata.
Leta 1552 je Ivan Grozni mesto priključil Rusiji in vse do leta 1774 je v mestu vladal mir in razvoj. Tega leta so mesto prizadeli upori obmejnih vojaških skupin in kmetov pod vodstvom kozaka Jemeljana Pugačeva in ga dodobra uničili. Med vladavino Katarine Velike so mesto spet obnovili in od tedaj naprej ostaja pomembno središče tatarske kulture. Obiskali bomo znameniti  Kremelj, ki je pod zaščito UNESCA in ima zgodovinsko ozadje pomembno za odnose med Tatari, Kozaki in Rusi. Leta 1804 je bila v mestu ustanovljena kazanska državna univerza, na kateri je študiralo precej znanih osebnosti, med njimi Lev Nikolajevič Tolstoj in Lenin. Zvečer nadaljevanje vožnje z vlakom proti Ekaterinburgu.

4.dan: EKATERINBURG /zajtrk, kosilo, večerja/
Proti poldnevu prihod vlaka v Ekaterinburg, ki se nahaja približno 1.700 kilometrov vzhodno od Moskve in leži na vzhodnem podnožju gorske verige  Ural, ki loči Evropo od Azije. Ekaterinburg je ustanovil leta 1723 Vasilij Tatiščev in mu dal ime po ženi carja Petra Velikega, ki ga je kasneje nasledila in se preimenovala v kraljico Katarino I. Mesto je zgrajeno na področju bogatem z železovo rudo in je kmalu postalo rudarski center in obenem glavno izhodišče za širjenje ruskega vpliva proti Aziji. Po Oktobrski revoluciji in prihodu komunistov na oblast je bila celotna carska družina vključujoč tudi Cara Nikolaja II pripeljana v Ekaterinburg in tam tudi usmrčena. Mesto je zatem spremenilo ime v Sverdlovsk po znanem boljševistu Jakovu Sverdlovu in ga po padcu komunizma v 1991 ponovno spremenilo v Ekaterinburg. Leta 1998 so v mestu odkrili posmrtne ostanke carja Nikolaja in carske družine ter jih prenesli v Moskvo, ter svečano pokopali. V okolici mesta je rojen tudi nekdanji Ruski predsednik Boris Jeljcin, ki je svojo politično kariero pričel prav v Sverdlovskem. Za turiste najpomembnejša je vsekakor cerkev Sv.Duha ali tudi Cerkev v krvi, ki je zgrajena na mestu kjer je bil ubit car Nikolaj II in celotna carska družina. Zelo zanimivi so številčni mestni muzeji, gledališča še posebej pa balet inopera. Televizijski stolp, ki ga gradijo v Ekaterinburgu bo predvidoma visok več kot 400 metrov.

5.dan: NOVOSIBIRSK /zajtrk, kosilo, večerja/
Prihod v Novosibirsk, ki je bil leta 1893 ustanovljen, kot postaja ob bodoči progi Transibirske železnice  kjer bi le ta prečkala reko Ob. Železniški most preko reke Ob so za promet odprli spomladi 1897, pomen mesta pa se je povečal v 20. stoletju z dokončanjem turkestansko-sibirske železnice (tursib), ki je povezala Novosibirsk s Srednjo Azijo in Kaspijskim jezerom. V obdobju pred novembrsko revolucijo je bilo v mestu 80.000 prebivalcev. Mesto je imelo poljedelsko predelovalno industrijo, elektrarno, livarno železa, trgovino z blagom, banke, trgovska in transportna podjetja, sedem pravoslavnih cerkva, eno rimskokatoliško cerkev, več kin, 40 osnovnih šol, srednjo šolo, višje učiteljišče in neklasično srednjo šolo. Novosibirsk je bilo med prvimi ruskimi mesti, kjer so sprejeli obvezno osnovnošolsko izobraževanje že leta 1913. Ruska državljanska vojna je od mesta terjala velik davek, obenem je tudi več epidemij tifusa in kolere  v mestu vzelo tisoče življenj. Znameniti most čez Ob so razstrelili. Novonikolajevsk so začeli obnavljati leta 1921 ob Leninovi novi gospodarski politiki. Mestu so leta 1926 dali novo ime, Novosibirsk - novo sibirsko mesto. Med Stalinovo industrializacijo je Novosibirsk zrasel iz velikega trgovskega mesta, v eno od največjih industrijskih središč v Sibiriji. Nastalo je več velikih obratov, med njimi obrat Sibkombajn, obrat rudarskih orodij, kovinsko predelovalni obrat, obrat za predelavo hrane in drugi obrati ter tovarne, in elektrarna. V obdobju med 1932 in 1933 je med lakoto v Novosibirsk prispelo več kot 170 tisoč beguncev. Naselili so se v barakah, kolibah in kočah na robu mesta. Tako so nastale revne četrti kot sta Velika Nahalovka, Mala Nahalovka in druge. Leta 1955 so čez Ob zgradili most Komunalni, ki je zamenjal stari most, ob katerem je tudi nastalo prvo mesto.

6.dan: Vožnja preko Sibirije  / zajtrk, kosilo, večerja/
Vožnja preko Sibirije in velike reke Jenissej ter uživanje v gastronomskih specialitetah, ki jih bodo postregli na vlaku. Med vožnjo boste lahko opazovali vasice z lesenimi hišami in lepoto Sibirske pokrajine.

7.dan: IRKUTSK /zajtrk, kosilo, večerja/
Prihod v Irkutsk, ki velja za enega najlepših in največjih sibirskih mest in administrativno središče Irkutske oblasti. Oddaljenost od Moskve je približno 5000 kilometrov. Leta 1652 je Jakov Pohabov ustanovil na tem mestu zimski kamp namenjen trgovanju z zlatom ter pobiranju davkov lokalnemu ljudstvu Burijatov. Iz tega kampa je kasneje nastalo mesto Irkutsk. Ko so leta 1760 zgradili Sibirsko cesto med Moskvo in Irkutskom se je začel razvoj mesta. Novo blago kot so diamanti, svila in čaj se je prvič pojavilo v mestu in poskrbelo za razvoj ter pritok denarja in ljudi. Že od nekdaj je bila zaradi ostre klime in oddaljenosti od sveta Sibirija strah in trepet vseh prebivalcev Rusije in mnoge kazni za nasprotnike oblasti, so bile prav izgon v Sibirijo. Celo Džingis Kan je svoje nasprotnike obsojal na izgon v Sibirijo. V začetku 19.st. so bili mnogi ruski umetniki, oficirji in gospoda izgnani v Sibirijo zaradi sodelovanja v Decembrskem revoltu ali vstaji proti carju Nikolaju I. Tako je Irkutsk postal glavni center intelektualnega in socialnega dogajanja za vse izgnance v Sibiriji. V 19.st. je v mestu na dva lokalna prebivalca pripadel en izgnanec. Leta 1879 je mesto prizadejal močan požar, ki je uničil vse glavne stavbe v mestu in uničil kar tri četrtine mesta. S prihodom elektrike 1896 si je mesto hitro opomoglo in naslednje leto že izgradilo prvi teater, leta 1898 pa je v Irkutsk pripeljal že prvi vlak. Kmalu nato so mesto poimenovali Sibirski Pariz. Po ogledu mesta spanje v hotelu.

8.dan: IRKUTSK – LISTWJANKA / BAJKALSKO JEZERO /zajtrk, kosilo, večerja /
Zajtrk. Po zajtrku vožnja do majhne vasice Listwjanka od koder se bomo z ladjo zapeljali po bajkalskem jezeru do pristanišča Baikal ter nadaljevali s piknikom na prostem. Bajkalsko jezero  je z 1741 metri globine najgloblje jezero na svetu, njegova starost pa je impresivnih 25 milijonov let. Količina vode v jezeru predstavlja 20% vse sladke vode na našem planetu. Leta 1996 ga je UNESCO uvrstil na seznam svetovne kulturne dediščine. V kolikor nam bo sreča naklonjena bomo spoznali tudi posebno vrsto tjulna, ki se je prilagodil na življenje v sladki vodi in živi v bajkalskem jezeru in je eden izmet več stotih vrst živali, ki živijo samo v ali ob jezeru. Jezero pozimi zamrzne in se po njemu lahko hodi, vendar pa je znano po smrtonosno mrzlem vetru, v katerem ljudje enostavno zmrznejo na površini jezera. Da bi zgradili panoramsko transibirsko železnico ob jugozahodnem delu jezera je bil potreben izreden napor, saj so morali narediti kar 200 mostov in 33 predorov. Spanje v hotelu.

9.dan: VOŽNJA /zajtrk, kosilo, večerja/
Vožnja z vlakom ob jugozahodnem delu jezera in naprej po divji sibirski gorati stepi proti meji z Mongolijo. Kratek postanek v mestu Ulan Ude in ogled mesta.

10.dan: ULAN BATOR /zajtrk, kosilo, večerja /
Dopoldne prihod v glavno mesto Mongolije. Večje stvari in kovčke boste pustili na vlaku, z nahrbtnikom pa se boste odpravili na ogled mesta, ki ga je v svojem znanem potopisu opisal tudi Marco Polo. Začnemo z ogledom samostana Gandan iz 19.stoletja, ki slovi po velikem 26,5 metra visokem zlatem kipu Janraisig,  nato pa nadaljujemo z ogledom samostana Choijin Lama, ki so ga dokončali leta 1908. Oba samostana sta uspešno ušla uničenju mongolskih samostanov v času vladanja  Horlogijna Čojbalsana, ko je ta leta 1939 postal predcednik vlade. Zvečer priporočamo ogled folklorne predstave z znamenitim grlenim petjem in konjskimi violinami.

11.dan: TERELJ /zajtrk, kosilo, večerja/
Današnji dan je namenjen izletu v 66 kilometrov oddaljen narodni park Terelj. Tu si boste lahko ogledali znamenite nomadske šotorje in spoznali način življenja, ki se praktično ni spremenil še od znamenitega Džingis Kana naprej. Spoznali boste kamele, jake  in uživali v predstavi mongolskih konjenikov. Popoldne se boste vrnili nazaj v Ulan Bator na vlak in se odpeljali naprej proti kitajski meji.   

12.dan: PUŠČAVA GOBI / zajtrk, kosilo, večerja /
Pred prihodom na Kitajsko se boste dopoldne ustavili v puščavi Gobi, ki je bila v zgodovini  tudi del Mongolskega imperija, na njenem območju pa  so se nahajala pomembna mesta ob Svilni in Čajni cesti. Gobi meri več kot 1.500 km od jugozahoda proti severovzhodu in 800 km od severa do juga. Podnebje v Gobiju je polno ekstremov, saj se temperature lahko zelo hitro in ekstremno spremenijo, ne samo sezonsko, ampak v 24 urah.Povprečne zimske najnižje temperature so -40 °C, medtem ko so poletja vroča z maksimumom, ki sega do 50 °C. Največ padavin pade poleti. Arheologi in paleontologi so opravili številna izkopavanja v kotlini Nemegt v severozahodnem delu puščave Gobi (v Mongoliji), ki je znana po svojih fosilnih zakladih. Našli so ostanke zgodnjih sesalcev, dinozavrovih jajc in prazgodovinske kamnite ostanke, stare okoli 100.000 let. Okoli poldneva prihod na Mongolsko – Kitajsko mejo in prestop meje. Tu se potovanje s Transibirsko železnico tudi konča. Na nadaljevanje poti do pekinga pa na postaji že čaka kitajski vlak.

13.dan: PEKING /zajtrk, večerja /
Prihod v Peking in konec potovanja z vlakom. Transfer do hotela in namestitev. Naslednji  dnevi so namenjeni spoznavanju kitajske prestolnice in njene okolice.  Nočitev.

14. dan: PEKING / zajtrk, večerja/
Zajtrk. Sledi vožnja do Poletne palače. Ogled poletne palače. Področje, ki je bilo sprva uporabljano kot cesarski park, je začel v 18.st dograjevati in širiti cesar Quianlong. 100.000 glava armada delavcev, je poglobila in razširila jezero Kunming, da bi lahko na njem cesar vadil svojo cesarsko mornarico. Ko je angleško-francoska vojska v letu 1860 dodobra izropala in uničila Poletno palačo, je za njeno obnovo poskrbela slovita cesarica-mati Cixi, ki je denar, namenjen za obnovo in ustanovitev močne cesarske mornarice, porabila za obnovo Poletne palače, od mogočne mornarice, pa je ostala samo negibna marmorna ladja za zmeraj vsidrana  v kotičku jezera Kunming. Povratek v Peking. Večerja. Nočitev.

15. dan: PEKING / zajtrk, večerja /
Zajtrk. Nato ogled Tiananmena - trg Nebeškega Miru, katerega izgradnjo je zasnoval Maozedong. Tiananmen, je srce Pekinga. Na njem se nahajajo različni spomeniki in stavbe; Tiananmen vrata, zgodovinski muzej, muzej revolucije, velika ljudska dvorana, Qiannmen vrata, mavzolej Maozedonga in spomenik neznanemu heroju. Tiananmen je znan tudi po tragičnih dogodkih iz zadnjih študentskih demonstracij. Sledi ogled Prepovedanega mesta - cesarske palače, domovanje cesarjev dinastije Ming in Qing. Mesto je bilo 500 let zaprto za vse, razen za cesarjevo družino in namesto simbolične vstopnine, ki jo danes odštevamo za vstop, so morali nekoč za tak prekršek plačati z glavo. Ogled mnoštva stavb, spomenikov, in drugih znamenitosti, ki slovijo kot eden najbolje ohranjenih kulturnozgodovinskih kompleksov na Kitajskem. Popoldne ogled Nebeškega templja - viška arhitekturne umetnosti dinastije Ming in današnjega simbola Pekinga. Tempelj, leži v parku velikem 267 hektarjev. Ogled Okroglega oltarja, Kamna trojnega odmeva, Zidu odmeva, Molitvene dvorane in drugih znamenitosti. Sledi še ogled največjega lamaističnega samostana izben Tibeta, Lama Templja. Tempelj je znan po 18 metrov visoki skulpturi Bude narejene iz enega samega kosa sandalovine, znan pa je tudi po tem, da je tempelj še aktiven, in da se v njem izobražujejo bodoči lamaistični duhovniki iz Tibeta in Mongolije. Večerja. Nočitev.

16. dan: PEKING - POVRATEK DOMOV / zajtrk /
Zajtrk. Po zajtrku transfer na letališče in polet proti Evropi. Prihod na bližnje letališče. Konec potovanja.

CENA PO OSEBI: OD 3895 EUR DALJE

CENA VKLJUČUJE:
- 15x nočitev v namestitvah izbrane kategorije
- hoteli v Moskvi in Pekingu ****
- hotel v irkutsku in Ulan Batorju srednja aktegorija
- nivo namestitve na vlaku se razlikuje, odvisno od vaših preferenc
- vključeni obroki po porogramu (14x zajtrk, 14x kosilo, 13x večerja)
- nemško govoreči vodnik
- vsi ogledi in vstopnine po programu
- vse potrebne vize
- organizacija potovanja

CENA NE VKLJUČUJE:
- letalske vozovnice na relaciji Ljubljana/Benetke - Moskva, Peking - Ljubljana/Benetke
- osebna poraba